קבוצת כנרת עמוד הבית  |  מה חדש  |  יצירת קשר


אודותענפיםקהילהפנאי פלוסיזכורגלרייהתגובות









שם:
שנת לידה:
שנת פטירה:





א ב ג ד ה ו
ז ח ט י כ ל
מ נ ס ע פ צ
ק ר ש ת






יואב רימשון


תאריך לידה: 12/06/1943 ט' סיון תש"ג
תאריך פטירה: 10/01/1997 ב' שבט תשנ"ז
בן גיטה ונחום
בן 54 במותו.
מקום לידה: קבוצת כנרת
מקום קבורה: בית הקברות כנרת  שורה: 59  מספר: 1
שנת עליה: 0
קבוצת השתייכות: חברי כנרת



יואב נולד בקיבוץ כנרת להוריו גיטה ונחום, חברי קיבוץ רמת-גן, שהצטרפו ב - 1934 לקב' כנרת. יואב גדל עם ילדי הקיבוץ ועבר איתם את אירועי.מלחמת השחרור, בנדודים לחיפה, כשהיה בן 5 ב - 1950 נכנס ללמוד בבית-החינוך בדגניה א', כשעשה את הדרך הארוכה ברגל עם בני גילו, בחמסינים, בגשם ובקור. היה מעורה בחיי החברה, ובייחוד עם בני גילו. בתיכון, עבר ללמוד בביה"ס החקלאי "כדורי", אך הבית והעבודה בשדה משכו אותו, לכן ויתר על הלימודים ויצא בגיל צעיר לעבוד.
ב - 1961 התקבל עם בני גילו לחברות בכנרת ויצא לשרת בצה"ל - בצנחנים.
ב - 1963, במסגרת השירות הצבאי, נפצע בתאונת דרכים ואושפז בביה"ח "תל-השומר". עם תום השירות חזר הביתה ונרתם לעבודה. בתחילה בעבודה ברפת ובעגלות, אחר-כך היה נהג, המפעיל כלים כבדים במחצבה, ועבד ב"הדר כנרת" במתקן הבטונים.
בכנרת הכיר את אתי, חברת גרעין "עין גדי". ב - 1965 נישאו אתי ויואב והקימו את ביתם בכנרת. כאן נולדו ארבעת ילדיהם שלושה בנים ובת. ב - 1973, במלחמת יום הכיפורים, יצא עם הצנחנים ונלחם בתעלת סואץ בשתי גדותיה.
יואב היה פעיל בחיי החברה וב - 1976 נבחר כחבר בוועדת הריהוט, ב - 1979 נבחר כחבר בהנהלת ביה"ס בבית, ב - 1980 נבחר לתפקיד רכז העבודה ועבר קורס בנושא, ב - 1985 יצא ללימודים במכללת "רופין" - כלכלה ומינהל. שימש שנים רבות
בוועדת המשק בכנרת.
יואב היה בן קיבוץ מושרש ונאמן למקום ולדרך הקיבוצית. אהב את כנרת ואת החברים ותרם ככל יכולתו לחברה. היה אבא מסור וטיפח את משפחתו. היה בעל חוש הומור, נהג לכתוב בעלוני כנרת ולהביע דעתו באסיפות. בשנים האחרונות נפגע יואב מיחסם של חברים במקום עבודתו, התאכזב מהדרך הקיבוצית, וב - 1992 עזב את כנרת ובנה חיים חדשים עם אתי והילדים באזור תל-אביב, למד ליהנות מהם ולהישאר אופטימי.
בחופשה באילת הכריעה אותו מחלה פתאומית, כששרידי פציעתו בצה"ל קבעו את גורלו. יואב שכל את הוריו ואת אחותו הבכורה חנה'לה.
השאיר אחריו את אתי אשתו, את הבנים עומר, אייל וגונן והבת גלי, את אחיו רפי ואחותו שרה'לה ומשפחותיהם.
 



יואב רימשון - ספר מבקרים הוסף הודעה לספר המבקרים