קבוצת כנרת עמוד הבית  |  מה חדש  |  יצירת קשר


אודותענפיםקהילהפנאי פלוסיזכורגלרייהתגובות







ענף הרווחה - כללי


מבנה ענף הרווחה 
 
מנהל /ת ענף הרווחה
מרכז/ בריאות מנהל/ ת מרפאה מרכז/ ת ו. שיקום מרכז/ ת ו. קשישים מנהל/ ת בית הדר מטפל/ ת מסתובב/ ת חבר מבוגר
מרפאת שיניים   עו"ס הדרית   ניקיון דירות  
פיסיוטרפיה     תעסוקה   מטפלות בית  
פדיקור     שירותי הסעה
רפואה משלימה        

 

שעות קבלה : מרכזת ענף הרווחה - מיכל .

ימים:  ראשון, שלישי ושישי.

בין השעות: 08:00-:09:00.

במקרים מיוחדים ניתן לפנות למיכל- 050-7388157

 

נסיעות בריאות:

נסיעות באזור- בתחום ה- 40 ק"מ , על פי ההסדרים החדשים, הנסיעות על חשבון החבר ולכן תתבצענה רק עם כרטיס הרכב הפרטי של החבר וללא כרטיס בריאות. לפיכך גם חבר שאיננו נוהג ונוסע עם נהג מלווה, צריך להביא את כרטיסו הפרטי להוצאת הרכב והנעתו.

נסיעות רחוקות- מעל 40 ק"מ, גם הן תתבצענה רק עם כרטיס הרכב הפרטי של החבר וללא כרטיס בריאות. בסוף החודש ינתן זיכוי של 60% על פי לוח מרחקי נסיעה קבוע.

נסיעות ברכב בריאות- לטבריה, לפוריה ולמרפאת עמק הירדן- תמשכנה להתבצע 3 פעמים ביום, ותחוייבנה בתשלום. במרפאה ניתן לקנות כרטיסיה של 6 נסיעות ב- 50 ש"ח או של 12 נסיעות ב- 100 ש"ח (בחלון מכירת התרופות), הכרטיסיה תנוקב על ידי הנהג בכל נסיעה. מומלץ להצטייד בכרטיסיה בזמן הזמנת מקום לנסיעה ולמור אותה בבית לנסיעות נוספות. נסיעה בודדת ללא כרטיסיה תחוייב ב- 10 ש"ח.

הזמנת נסיעת בריאות- ההזמנות תעשנה דרך המרפאה על ידי זיכריני. הזמנת הרכב בסידור תרשם על שם החבר כדי שיוכל להוציא את הרכב בכרטיסו הפרטי. 

נהג/ מלווה לחבר שאינו נוהג- באחריות החבר ומשפחתו. חבר שיזדקק לעזרה בנושא יפנה למרפאה ויקבל עזרה ככל שניתן.

נסיעה באמבולנס- נסיעה שהוזמנה על ידי ש.ר.ש או על ידי המרפאה, בשיקול דעת מקצועי - תמומן על ידי הקהילה. נסיעה שהוזמנה על ידי החבר והסתיימה ללא אשפוז- תמומן על ידי החבר המזמין.

יייעוץ רפואי וניתוחים פרטיים: מומלץ לבחור ייעוץ פרטי אצל רופא שעובד בהסדר עם ביטוח משלים / מושלם, על מנת לקבל את השתתפות הביטוח בעלות הייעוץ. לא תהיה השתתפות מתקציב הבריאות ביעוץ פרטי. אנו ממליצים מאוד, לפני שבוחרים רופא לייעוץ פרטי, לפנות מיכל סביון בכדי לקבל מידע על השימוש הנכון בביטוח המשלים, בנושאים אלו.

נסיעה לייעוץ פרטי- על חשבון החבר.

נסיעה לניתוח פרטי- הנסיעה לניתוח והשחרור מאשפוז על פי הסדרי השינוי- החבר ישתתף ב - 40% מעלות הנסיעה. כל שאר הנסיעות במהלך האשפוז הן על חשבון החבר.

נסיעה לביקורת אחרי ניתוח על חשבון החבר.

חניות בבתי חולים- על חשבון החבר בכל רחבי הארץ.

תשלומים בקופת חולים- על שירותי רופא מקצועי, מכונים, טופסי 17, לפי הסדרי השינוי הם על חשבון החבר. כדאי לדעת: קיימת תקרת גג לתשלומים אלו בכל רבעון. בתום הרבעון ניתן לקבל החזרים על הוצאה שמעל לתקרת הגג (מול קבלות מקוריות).

תרופות - תרופות בעלות 40% ממחירן: תרופות כרוניות, אנטיביוטיקה בסירופ ובכדורים, אינהלציות, משאפים ויטמינים למבוגרים, הורמונים וגלולות.

תרופות במחיר מלא: כל המשחות, טיפות עיניים ואוזניים, סירופים, תכשירים להסדרת עיכול, תמיסות לעדשות, משכככי כאבים, תוספי מזון וציוד אורטופדי - גם אם ניתנו בהניית רופא!

בדיקות נשים הרות- כנרת תמשיך לתת בדיקות אבחון מוקדם, אך בהשתתפות המשפחה ב- 40% מהעלות. במשפחה בה אחד מבני הזוג אינו חבר כנרת החישוב יהיה ממחצית מהעלות.

טיפולים ובדיקות שקופת חולים לא נותנת ותהיה הוראת רופא לבצעם, החבר ישתתף ב- 40% מהעלות, הוצאת צילומי רנטגן או C.T מבית חולים, על חשבון החבר.

ישיבה על יד חולה מאושפז - על חשבון המשפחה. בישיבה על יד חולה אחרי ניתוח, אפשר בתנאים מסויימים, לקבל עזרה מהביטוח המשלים של כנרת (יש לברר פרטים לפני הניתוח).

טיפולים פרא רפואייםם לילדים- ריפוי בעיסוק, ריפוי בדיבור ופיזיוטרפיה על חשבון המשפחה. בהסדרים החדשים טיפולים אלו נכנסים תחת תקרת גג של הוצאות רפואיות חודשיות למשפחה.

חדרי אירוח- באחריות יהודית סלונימסקי, התשלום 50 ש"ח ללילה.